onsdag 25 mars 2009

UTLOTTNING - ARVONTA

Nu är det dags för 1-årskalas! Till påsken ifjol tog denna blogg sina första stapplande steg och nu har det redan gått ett år! Å vilket roligt bloggår det har varit! Tusen tack till er alla som tittar in här, till er som skriver kommentarer och till er som mailar! För att fira 1-årskalaset blir det nu utlottning och du deltar genom att kommentera detta inlägg senast söndag 5.4. kl. 18.00. Du som inte har egen blogg kan också lämna en kommentar. Det går också bra att maila till info@talomaalla.fi
Pris 1 och 2 lottas ut bland alla som deltar i utlottningen, medan pris 3 lottas bland dem som länkar till utlottningen i sin blogg.

Nyt on 1-vuotis synttärit! Viime vuoden pääsiäisenä tämä blogi näki päivänvalon ja ensimmäinen vuosi on vierähtänyt nopeasti! Ja blogivuosi on ollut todella hauska! Suuri kiitos kaikille, jotka piipahtavat täällä, kaikille, jotka kirjoittavat kommentteja ja kaikille, jotka lähettävät sähköpostia! Nyt voit osallistua arvontaan jättämällä kommentin tähän postaukseen viimeistään sunnuntaina 5.4. klo 18.00. Kommentin voit jättää vaikka sinulla ei olisi omaa blogia. Voit myös osallistua lähettämäällä sähköpostia info@talomaalla.fi
1. ja 2. palkinnot arvon kaikkien kommentin jättäneiden kesken, mutta 3. palkinto arvon niitten kesken, jotka linkittävät kuvalla blogissaan tähän arvontaan.



1:a priset är en vit vimpel med spetskant och sex olika vintage-motiv. (Vita vimplar utan tryck är på väg till nätbutiken Talo Maalla.)
1. palkinto on valkoinen viiriköynnös, jossa pitsinauha ja 6 erilaista vintage-aihetta. (Valkoisia viiriköynnöksiä ilman kuvia on tulossa nettiputiikkiin Talo Maalla.)



2:a priset är en krukpåse med påskmotiv och en liten äggkorg

2.palkinto on pääsiäispussukka (jonka voit käyttää esim. suojaruukkuna "ruukkupussina") ja pieni munakori



3:e priset är en krukpåse och två påskkort. Detta pris lottar jag ut bland alla som länkar till tävlingen med bild (du får använda vilken som helst av bilderna 1-3). Den som länkar är naturligtvis också med i utlottningen av pris 1 och 2.

3. palkinto on pääsiäispussukka ja kaksi pääsiäiskorttia. Tämän palkinnon arvon siis niitten kesken, jotka linkittävät kuvalla tähän arvontaan. (Voit käyttää mikä tahansa kuvista 1-3). Jos linkität, olet tietysti mukana 1. ja 2. palkintojen arvonnassa myös.



Här ett litet bildkollage på bilder från de första inläggen. Först kom det inga kommentarer och sen hittade Mia in och så gjorde hon reklam i sin blogg och så kom några fler till och så har det rullat på! Allihopa är lika välkomna hit och jag försöker alltid svara på kommentarerna.
Nu kan du alltså delta i tävlingen t o m 5.4, men jag kommer att göra nya inlägg under tiden också. LYCKA TILL!

Tässä pieni kuvakollaasi ensimmäisistä postauksista. Ensin ei tullut kommenteja, mutta sitten Mia löysi blogin ja mainosti sitä omassa blogissaan ja tuli uusia kävijöitä ja niin se on jatkanut. Kaikki ovat yhtä tervetulleita ja yritän aina vastata kommenteihin. Ensin kirjoitin ruotsiksi, sitten rupesin kirjoittamaan myös suomeksi, mutta sitä usein mietin, jaksaako joku lukea "huonoo suomee" tai luetteko ruotsinkielisen tekstin?
Nyt voit siis osallistua arvontaan 5.4. asti. Teen uusia postauksia ennen sitä. ONNEA ARVONTAAN!


146 kommentarer:

maano sa...

ehottomasti kokeilemassa onnea , josko se olis yhtähyvä kuin viimeksikkin :) niin ja onnea 1 vuotiaalle :)

White cotton grass sa...

Grattis på 1-årsdagen!

Vad mycket fint du lottar ut!
Jag är gärna med och länkar hos mig.

kram helena

Galleri MochB sa...

Fniss... :O) Tänk att ett år har gått sådär otroligt fort!! Men visst har man fått många nya "vänner" och mycket inspiration. Många fina vinster och jag vill naturligtvis delta.

Piitis sa...

Onnea 1-vuotiaalle!
Mukana arvonnassa! Mukavaa kun kirjoitat myös Suomeksi:))
Terkuin Piitis

Liljas Corner sa...

Grattis på 1-års dagen! Det är så roligt att läsa dina inlägg då du har en sån mysig blandning av vackra saker och familjeliv!

Jag är gärna med i utlotningen. Ska sätta upp en länk på min blogg.

Loccitane sa...

Åh såå fine premier....jeg vil gjerne være med med.
Har alltid en link til siden din på min blogg, fordi jeg synes du har en knall fin blogg og jeg vil gjerne følge med når du har nye innlegg. Håper det er ok?
Smil fra L'occitane

päivi sa...

hei taas<3
koettamassa onneani ja tietysti "kiitos ja halaus "sinulle kauniista blogistasi<3
onnea 1-vuotiaalle:)
käynkin täällä säännöllisesti samoin kuin nettikauppasi sivuilla:)
kiitos vielä siitä varauksesta:)
terkuin päivi

maiju sa...

Hejsan vännen och grattis!! Tycker att det här året har gått snabbt! Och visst har det varit kul, eller hur!?

Vill gärna vara med i tävlingen - länkar med bild oxå!

Musta sun kannattaa ilman muuta jatkaa kirjoittamista sekä suomeksi, että ruotsiksi. Itse luen usein yhden kappaleen ruotsiksi ja toisen suomeksi eli kummallekkin on käyttöä :)

Viola sa...

Grattis till din fina och härliga blogg...så kalrt jag vill vara med och länklar självklart...så nu hoppas jag du får skicka en vinst till mig...., idag har solen äntligen lyst och hoppas den har visat sig även för dig, ha en bra kväll, kram

Frida sa...

Hej!
Stort grattis till 1-årsdagen! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar så klart från min blogg.
Kram Frida

Hanna sa...

Onnittelut myös täältä! Kokeilen onnea arvonnassa. :)

titta sa...

Onnittelut vuosipäivästä! Onneani kokeilen myös :)

Maria G sa...

Onnea 1-vuotiaalle! Osallistun mielelläni arvontaan ja linkitän kuvan myös :)

Anonym sa...

Sylillinen kukkia ja onnitteluja 1-vuotiaalle! -On kiva, että kirjoitat myös suomeksi :)
Ihanien palkintojen arvontaan osallistun minäkin.
T: Sirpa H

Anonym sa...

Onnea 1-vuotiaalle.Osallistun ihanien palkintojen arvontaan. Auringonpaistetta paivaasi!

t. Eila

Livingroom sa...

Grattis grattis. Deltar gärna i utlottningen och länkar med en bild från min sida.

-Lotta

Sol sa...

Hjertelige gratulasjoner med 1-åringen ;-} Du har en vakker blogg, og jeg vil gjerne være med i tävlingen...

Lina sa...

*** Grattis till 1-åringen! ***

Jag vill gärna vara med i utlottningen.

/Päivi

PS. Jag började också blogga för ett år sedan.

Tuula sa...

Hyvää 1-vuotissynttäriä blogille!

Osallistun ilman muuta arvontaan, palkinnot ovat niin ihanat!
Jatkakaa samaan malliin, sekä blogi että nettiputiikki ovat ihanat :)

Lantliga drömmar sa...

Grattis till snart ett år som bloggerska! :)
Jag vill naturligtvis delta i din tävling! :)

Kamomilla sa...

Grattis på ett-års dagen!
Klart man vill vara med! Jag länkar till utlottningen på min sida!
kamomilla

Anonym sa...

Kirjoita vaan suomeksi, kyllähän sitä ruotsiakin joteski ymmärtää mutta saattaapa silti jäädä lukematta. Kiitos kauniista blogista! Arvonnassa mukana
Mellukka.

StrandviksVillan sa...

Grattis till ditt första blogg-år! Vi ser fram emot fler ;)

Jag är också jättegärna med och fajtas om dom fina vinsterna!

"Kantriina" sa...

Onnea 1-vuotiaalle!! :)
Ja kiitos paljon kauniista blogistasi <3 Täällä on kiva käydä katselemassa kauniita juttuja ja mukavia kirjoituksia.

Terkuin,
Kantriina

Ett hus vid en å sa...

Hej och stort grattis på 1-årsdan! Vilka fina saker du lottar ut, jag vill gärna vara med. Jag länkar från mig och lägger in dig på min lista, för vilken fin blogg du har! Kram Kicki

Glitter och Marsipan sa...

Hej vännen.
Oj,vad mycket jag har missat hos dej.
Du visar ju en massa inspirerande,som vanligt.
Tänk vad fort ett år går,och vad trevligt det alltid är att titta in till dej.
Jag såg att ni haft prinsesskalas.Det har vi här i påskhelgen.Prinsessåldern infaller tidigt här,hon fyller två, men hon tror nog att hon är född prinsessa.
Jag vill ju också vara med och tävla,och länkar också.
Må så gott och ett stort grattis på årsdagen.
kram Anette

The Spirit of Abundance sa...

Vilken härlig och inspirerande blog du har :)! Har t.o.m. beställt ett antal gánger frán nätbutiken hit till Holland var jag bor och det lyckades riktigt bra :)!

Är själv ny i bloggningsvälden och har hittils mest endast tittat in pá härliga bloggar utan att lämna kommentar.

Ha en bra fortsättning pá váren!

h. Nona

Titti sa...

Lämpimät 1-vee onnittelut! <3
Täällä kaiken kansan seassa myös minä koitan onneani!

alegni sa...

grattis på ettårsdagen!
jag vill förstås delta i utlottningen av alla tre priserna, så jag länkar från min blogg!
kram
ingela

Tiina sa...

Ilman muuta mukaan arvontaan!
Ja <3-onnittelut 1-vuotiaalle!!!
Lämpöisin ajatuksin, tiina. :)

Kajsa sa...

Grattis till 1 år! Själv har man ju bara bloggat nästan 4 veckor.. Å jag vill gärna vinna nåt pris!!
Ha det bra!

Anonym sa...

Minäkin osallistuisin...Jos joskus edes onni suosisi!

Petra =)

Leena sa...

Onnittelut!
ja mukaan arvontaan lykkäydyn ;)

Loa sa...

Grattis på 1-årsdagen! Många fina inlägg har du hunnit med.
Är gärna med i utlottningen!

Sydämellä sa...

Onnea 1-vuotis synttäreistä!!!
Osallistun arvontaan. Osallistuisin myös kuvalla jos osaisin.
Tiina

Livingroom sa...

Roligt att du kikade in hos mej. Ja du! Jag som bor i södra finland längtar upp till österbotten och speciellt Närpes. Har en gammal arbetskompis som bor i Närpes. Han kommer ner till Helsigfors och skall jobba här under sommaren. Har planer på att skicka honom till Huset på landet med en inköpslista---sakerna får han hämta ner åt mej sen.. Bra planerat va!! Foton kommer från mässan!
-Lotta

Päivi J. sa...

Onnittelut 1-vuotiaalle! Täytyy koettaa onnea arvonnassakin...

Sirkka sa...

Kauniit kiitokset ihanista sanoistasi..
Onnea 1-vuotis blogillesi!
Sitä on ollut ilo ja onni katsella ja on tietenkin edelleenkin!
Arvosta suuresti ja ihailen kielitaitoasi ja ennenkaikkea jaksamistasi molemilla kielillä!
Sinulta sujuu loistavasti molemmat, olisipa itsellänikin samanlaiset lahjat olisin iloinen ja onnellinen siitä!:)
Palkintosi ovat upeat ja mielenkiintoiset!

Onnellista iltaa sinulle!

Anonym sa...

Så mysigt med 1-års kalas, ett varmt GRATTIS! Önskar dig många fler glada stunder med bloggen.

Kramis
Cia

Anonym sa...

Mielelläni osallistun arvontaan=)

Karita

Elsa sa...

Onneksi olkoon 1-vuotiaalle! Täällä on kiva käydä ihailemassa!

Mukana arvonnassa! Linkitin arvontakuvan blogiini.

Lämpimin terveisin,
Elsa

Lilla Blanka sa...

Hej!

Stort grattis på 1-årsdagen!
Tänk vad fort ett år går...och att blogga är ju såå trevligt.


Kramar & ha en fin helg!
Mia

pioni sa...

Onnittelut 1-vuotiaalle!

Anonym sa...

Vill naturligtvis delta i utlottningen.Följer med din fina blogg regelbundet och inspireras verklgen av dina ideer. H carina r

Piitu sa...

Hyvin sinä suomea kirjoitat, mieluusti käyn lukemassa :)

Niina sa...

Kyllä suomestasi selvää saa :) :)
Mukana arvonnassa!!

Malin S. sa...

Grattis på 1-årsdagen! Ser fram emot fler fina inlägg. Hoppas man har turen med sig att vinna någon fin vinst!

Anonym sa...

Onnea blogillesi myös jatkossa...ja tottakai arvonnasa mukana :))-Taina

Marielisa sa...

Onnittelut 1-vuotiaalle!

Ihanassa blogissasi on aina yhtä kivaa vierailla :)

Ehdottomasti tahdon olla mukana arvonnassa, palkinnotkin ovat niiiin kauniita!

mimmuli sa...

Visst vill jag vara med på din fina utlottning..=)) Underbara fina vinster, Hjärtliga Gratulerningar på 1-år dagen<3

Kram från Mimmuli

Frida sa...

Vad konstigt att inte besöksräknaren fungerar på min sida när du är inne. Den verkar fungera när jag är det.
Tack för att du nämnde det!
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Jantiina sa...

Onnea 1-vuotiaalle! Ihana blogi sinulla on!! Olen mukana arvonnassa.

Miss X sa...

Loistava blogi. Onnittelut kuluneen vuoden johdosta! Olen opiskellut kovasti ruotsia blogisi johdosta :)!

Jaana sa...

Tottahan toki, haluan olla ehdottomasti mukana arvonnassa! Suloisia palkintoja!

lämpimin terveisin

Jonna

Lennu sa...

Kiva kun kävit vierailulla.
Kurkkailen tänne blogiisi vaikka aina en kommentoikaan. Ehdottomasti kivaa, että Suomeksikin kirjoitat.

Ihania pääsiäismunia näytillä.

Kivaa viikonloppua terkuin Lennu

Anonym sa...

Hei!

En ymmärrä mitä vikaa suomenkielessäsi on:) Itse luen ensin ruotsiksi ja sitten suomeksi tarkistan ymmärsinkö oikein. Kiitos siis "oppitunnista". En varmaan jaksaisi blogiasi lukea pelkällä ruotsilla.

Kiitos ihanasta blogista.

Sirkku

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen
jag är också in o tittar med jämna mellenrum på din blogg o shoppen å ser om det finns något intressant o det gör det ju hela tiden.
Vill också delta i lotteriet
fast jag inte har någon blogg
H. Margaretha

kisu sa...

Onnittelut vuosipäivän johdosta. Ja mieluusti mukana arvonnassa.
-kisu-
Mukava, että kirjoitat suomeksikin

Anonym sa...

Jag har inte varit in på er blogg på länge. Nu har jag kollat up allt fint du visar och alla fina loppis och autionsfynd. Jag är gärna med i utlottningen av de fina vinsterna. Grattis på 1-års dagen. Berit.

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis på ettårsdagen:)
Kram Lallis

Ingalill sa...

Grattis på ettårsdagen!! Visst vill jag vara med i tävlinggen, min son vill så gärna ha vimplar i sitt rum...Så blir det ingen vinst ska jag faktiskt sy några. Fanns med i Leilas Country Life som han tittade i tillsammmans med mej....ha en bra helg!!!

Lissu sa...

Lämpöiset onnittelut 1-vuotiaalle!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej!
Denna utlåttning vill jag ju a, vilka otroligt fina saker..
Jag länkar så klart...
Kram Linda

Rhodin sa...

Vilka underbara vinster, jag blev ju alldeles sjuk av att se dem. Jag har länkat tävlingen på min blogg och håller tummarna. Ha ett underbart slut på veckan nu. Kram Terese

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Jag är gärna med och länkar hos mig.
Kram Irene

anemonen sa...

Grattis till årsdagen.

Heli sa...

Iloiset onnittelut 1-vuotiaalle! Mukaan arvontaan, totta kai! Jos mulla olisi blogi, niin ilman muuta linkittäisin (tai siis olisin tehnyt sen jo aiemmin).

Kirjoitahan jatkossakin molemmilla kielillä!

kati sa...

Onnea 1-vuotiaalle ihanaiselle blogille. Mukana arvonnassa tietty.

Lantligt i stan sa...

Åhhh vilka fina vinster! Självklart vill jag vara med och tävla om dessa! Länkar!
Kram Anki

Anna-Lena sa...

Grasttis till 1-årsdagen!Hittade till dig via gammalt och nytt och självklart vill jag gärna vara med och tävla, länkar givetvis. Tittar snart in igen. MVH annalena

Iitu sa...

Arvonnassa innolla mukana:)

Anonym sa...

onnea 1-vuotiaalle blogillesi! Löysin vasta blogisi ja pidän tästä kovasti! Ihanat palkinnot! :-)

My home is my Castle sa...

Gratulerer med 1-års dagen :)
Du har en flott blogg og jeg kommer snart tilbake ;)
Jeg blir gjerne med på trekningen din ;)

Klem,Kari

Anonym sa...

osallistun tietenkin!Ne pussikristallilamput on aika kivat ja muutenkin lamppuja löytyy yllättävän paljon =)
T:B

Birgitta sa...

Klart jag vill vara med och prova min lycka. Hittills har jag aldrig vunnit men trägen vinner, hoppas jag. Jag länkar på min blogg!

Anonym sa...

Grattis till ett års firandet!

Som vanligt så har ni enmassa fina priser så jag vill naturligtvis vara med och pröva lyckan!

Hälsn. Maria på landet

Frk. T sa...

Heii!!: )

Gratulerer så mye med 1års-jubileumet!

Jeg vil gjerne være med i konkurransen, så mye fint man kan vinne!! Den vimpelen var jo bare helt skjønn..

Ha en finfin dag,

klem frk t

GAMMAL ROSTIG GRIND sa...

Grattis!Och jättefin blogg du skriver i!Jag e gärna med å tävlar:-D

PIAnita sa...

Onnittelut ensimmäisen vuoden johdosta, tulkoon vuosia lisää! Arvontaa olen halukas osallistumaan.
-pia-
ps. kiitos, tilaukseni tuli perille hyvin

Tea Lady sa...

Hejsan och grattis!

Jag vill vara med och vinna ett av de fina priserna!

Jag länkar på bloggen min.

Kram,
Lena

Britt sa...

Grattis till ett år!
Du har en jättefin blogg!

Jag vill självklart var med i din fina utlottning och jag länkar.

Kram Britt

Jeanette sa...

Hejsan!
Grattis till ettårsdagen i bloggvärlden.
Vill gärna vara med i din utlottning av dessa vackra saker.
Länkar från min tävlingsblogg

Therese sa...

Grattis!!! Trodde du hållit på längre än så så "proffsig" din blogg är, själv har jag bara tassat in här ett par gånger, men med jämna mellanrum för att njuta av dina bilder och inspireras.

Jag är gärna med i din tävling, och länkar med bild för att öka mina chanser hos fru fortuna ;-)

http://lurans.blogg.se/2009/march/tips-fler-tavlingar.html


Trevlig dag!

KRAM

Therese - Lurans blogg

Floras Kulle sa...

Tänk vad ett år går fort!

Och vilken fantastisk tävling du ställer till med!!! Har aldrig sett så vackra priser...
Jag vill gärna vara med, och länkar från bloggen.
KRAM:
Annette

P.S: Jag kör också min första tävling, kika gärna in! D.S.

Vitt är vackert sa...

Oj vilka fina priser!!! Jag är gärna med i utlottningen!!!

Härlig blogg. Tror det är första gången här, måste kika lite bättre!

Ha det brA!
Kram Ellinor

Maria sa...

Hejsan, svejsan...här är en till som gärna deltar i utlottningen med fina priser!!

H / Lumimäellä sa...

Hurjan paljon onnea blogillesi! :) Blogisi on hurjan kaunis.

Krisses hantverk sa...

Oj, vad många som deltar, jag vill också vara med! Det var trevligt att läsa att du tycker det är lika roligt ännu efter ett års bloggande.Själv har jag just börjat :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Ønsker meg så en sånn vimpel, så jeg er med ;) Og jeg linker selvfølgelig ;)
Klem Maria fra Idekroken

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.Tycker dina vinster är helt underbara. Jag länkar också. Ha det så bra! Märta

Marie sa...

Vilka fina priser du lottar ut, är gärna med i tävlingen. Länkar med bild från min sida.

Ha det gott, kram Marie

Malin S. sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Ser fram emot mera fina inlägg.
Hoppas man har tur och vinner nåt av de fina vinsterna.

Millan sa...

Så fin blogg du har! Jag vill gärna delta i utlottningen, jag har länkat på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Lycka är ~ Onnea on sa...

Grattis till 1 års dagen!
Du har en så vacker blogg. Fina priser du lottar ut.
Nu ska jag ta en titt i butiken din.
Ha en fortsatt fin vecka.
~Marita~

Hjärtat Mitt sa...

Så fina priser du har!
Vill gärna vara med i din utlottning.
Jag har länkat.

Kram Mari i Marieholm

Flaggduken 2 sa...

Stort grattis till din framgångsrika blogg på 1-års dagen.
Så mycket fina prylar & pryttlar du lottar ut!
Jag vill gärna delta i den fina tävlingen.
Kram Petra

Flaggduken 2 sa...

Självklart länkar jag...
Petra

LenaS sa...

Grattis på ettårsdagen!!! HURRA!!! HURRA!!! HURRA!!!HURRA!!!
/LenaS

Malin sa...

Er gjerne med på denne skjønne konkurransen:)

Linker til dere også

Malin

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till 1 år på bloggen och vilka OTROLIGT fina priser. Jag vill så klart vara med i tävlingen och länkar från min blogg i den högra kolumnen.

Kul att hitta till dig :)

Kram Josefin

Perlehvit sa...

Gratulerer med 1-års dag!!
Denne vil jeg gjerne være med på! Kjempefine premier!:)

Klem fra Perlehvit

Mari sa...

Onnea 1-vuotiaalle ja linkitän tietenkin ;)

Anonym sa...

Jag deltar gärna i utlottningen. Du är en av de bloggare som verkligen förgyller min vardag.

Kram Nanna

Pink and white dreams sa...

Grattis till er ett års dag! Klart man vill vara med och tävla, länkar på min sida.

Sabi

Niisku sa...

Arvonnassa myös mukana! Kiva blogi:)

Niisku sa...

Niin ja vielä:
Linkitin kuvalla tähän arvontaan.

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Ann-Charlott sa...

Hejsan! Vad fina vinster!
Gärna vara med och tävla!
Har lagt ut länk och bild hos min blogg.
Trevlig påsken! Mvh Lotta

anrinko sa...

Onnea 1-vuotiaalle.
Luen suomeksi mielelläni, mutta ruotsikin menee. =)

Lyckolotten sa...

Oh... hann precis med... Grattis till 1-års jubeleum!!! :)
Självklart vill också jag vara med och ha möjlighet att vinna nåt av de fina prisen!!!
//L8

Maria sa...

Onnea!
Ja olen iloinen, että kirjoitat myös suomeksi.
Minun ruotsinkieleni on huonoa ja ruosteessa, ja murteellisen ruotsinkielen lukeminen on työlästä. Täällä Pohjois-Pohjanmaalla kun ei ruotsia mihinkään tarvitse, unholaan on kouluaikojen jälkeen jäänyt. :)
Ettäs jatka vain, jotta me suomenkielisetkin pysymme myös tekstissä kiinni. :)

Livingroom sa...

Deltar i utlottningen och länkar med bilden från min blogg.
-LOtta

Nanna sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Anonym sa...

GRATTIS TILL ETT ÅRS FIRANDET!

Jag vill gärna vinna nått av era fina priser :-)

Kram MUV

Fröken Eko sa...

Hejsan, hejsan, hejsan...

Jag vill också vara med i utlottningen!
Lägger in bildlänk till tävlingen i högra sidospalten på min blogg. Låter den ligga uppe tills tävlingen är avslutad.

Grattis till 1-årsfirandet!

Häls. F

Johanna Pettersson sa...

Jag är gärna med i utlottningen, länkade också på min sida, lånade din bild om det är okej?

heavenandearth sa...

Oj så många som vill vara med i din utlottning!!!
Men det förstår jag! Det var jättefina priser!!

Jag vill ju oxå vara med!!
Så länkar jag på min blogg oxå!!!!

Hoppas solen skiner på dig idag!
Kram! Iréne

Anonym sa...

Vill gärna vara med på utlottningen.

Anonym sa...

Vill gärna tävla!

gunnel9@gmail.com

Maj-Len sa...

Det är klart att jag också vill vara med om utlottningen av de fina sakerna

Anonym sa...

Voi ONNEA KOVASTI 1 vuotiaalle! =)

Ja arvontaanhan miekin osallistun ilomielin! =)

- Sannukka -

evamar - tävlingsblogg sa...

Grattis på "födelsedagen". Det är klart att jag vill ha chans på de fina priserna. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/tre-vinster-5-april.html

MariMaja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MariMaja sa...

Grattis med med 1. års dag :) Jeg linker hos min blogg også :)
tvi tvi
Klem fra Maja

LindaH sa...

oj vad mycket fint. klart man är med! jag har passat på att länka här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/vimplar-krukpase-aggkorg-paskkort.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Heidi sa...

Onnea yksi vuotiaalle,
Osallistun innolla myös arvontaan :)

Lillis73 sa...

Jag vill vara med!!

http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/kanin-spegelbox-orkidetval.html

Elmiira sa...

Onnea! Osallistutaan arvontaan. Hauskaa viikonloppua!

från andra sidan potten sa...

trevlig blogg!!vill gärna vara med i utlottningen...=)

Malin sa...

Hej hej!

Grattis till 1 år! vad roligt! =)

Självklart vill även jag vara med i din utlottning!

har länkat med bild på min blogg.

Ha en fin och mysig helg!

Kram Malin

ANNIKA sa...

Grattis!
är med och hoppas på tur...
såååå fina vinster...
ha en bra helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Eya sa...

Toivottavasti Onnetar suosii rohkeaa!
Onnea yksi vuotiaalle!
Olen linkittänyt blogisi sivulleni.
Mukava kun kirjoitat myös suomeksi :-)

Siren sa...

Gratulere med 1 års bloggdag! Har aldri vært på besøk hos deg før, flott blogg...nydelige gevinster, her vil jeg gjerne delta! Ha en fin helg! :)

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott på 1-årsdagen :)

Vilka otroligt vackra saker du lottar ut, jag vill jättegärna vara med och länkar hos mig.

Trevlig helg.
Kram Åsa

Rouva V sa...

Nyt vasta löysin tämän ihanan blogin ja kokeilen samalla onneani <3

Cilla - cilla1983@hotmail.it sa...

Grattis på 1-årsdagen! Jag är hemskt gärna med i tävlingen men jag har tyvärr ingen blogg att länka ifrån..

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jessica sa...

Hej,
vill gärna vara med i din utlottning. Har länkat hos mig!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Oj, 138 st andra lottdeltagare också, men jag skriver upp mej också och hoppas på vinst! Det är ju inte först till kvarn som gäller nu så...

Tack för "lyckönskningarna" inför kvällen! Storebror har ringt 2gg och var det bra hittills så.
Hörs!

Anette

Katja sa...

Ei taivu multa ruotsin kieli, joten hyvä ku kirjoitat suomeksikin :) Tahtoo voittaa tässä arvonnassa! ;)
Terkuin, Katja

Pau sa...

Etsin hienosta putiikistasi tyylikästä pientä suihkupulloa kasveille. En löytänyt, mutta arvonnan löysin:)

Hattaramaa sa...

Mukavaa pääsiäistä ja tietenkin tahdon arvontaan mukaan. Ja onnea vuoden ikäiselle blogille!

Hattaramaa sa...

Mukavaa pääsiäistä ja tietenkin tahdon arvontaan mukaan. Ja onnea vuoden ikäiselle blogille!

Lisa.L sa...

jag vill tävla och jag länkar också =) söt blogg ! mvh Lisa

Titti sa...

Åh vad fint, jag vill självklart vara med och tävla.

Länkar från mig..

Kram Titti

Interiörboden sa...

Hej!

GRATTIS på 1-års dagen!!!
Oj, vilken tävling du har!!!!!
Och självklart vill jag vara med i den :)
Jag länkar såklart från min blogg med bild!!!

Hoppas på mycket tur nu!!!!!

Ha en jätte bra dag.
Kram Sandra